Agenda Boekenhoek Huiskringen Jongeren Kidspraise Ouderen Samenkomst Zondagsschool

Kidspraise

Elke laatste zondag van de maand is er kids praise. Tijdens de kids praise willen we God groot maken met de kinderen tot de tienerleeftijd. We zingen voornamelijk liederen uit ‘opwekking voor kinderen’. Iedere zangleider gaat hier op zijn eigen manier mee om. Hierdoor is elke kids praise anders! Kids praise is alleen toegankelijk voor kinderen, zondagschoolleiding en ouders van kinderen tot de leeftijd van 3 jaar. Alle andere ouders kunnen beneden genieten van een kopje koffie.

De kidspraise duurt in totaal 20 minuten, daarna gaan de kinderen direct naar hun eigen zondagsschoolgroep.

Informatie: Daniël en Marleen van der Laan, 0181-636509, marleen.hulstkampgmail.com

laatst bijgewerkt op 10/03/2018
Door liefde gedreven, mensen tot discipelen van Jezus te maken.